Bu Blogda Ara

13 Kasım 2008 Perşembe

kardeş..

Kardeşim bugün evlilik yolunda ilk adımını attın . Sizlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Bu güne kadar senin büyüğün olarak birçok deneyimi senden önce yaşadım ve sana bu konularda yardımcı olmaya çalıştım. Evlilikle ilgilide artık sen bana öğüt verirsin. Bu sefer sıra küçükten başlasın :) aslında nede garip iştir evlilik birbirlerinin varlığından bile habersiz iki insan günün birinde elele tutuşup sonsuza dek yürüyecek...sanki ikiside o yaşa gelene kadar birbirlerini beklemişler.. Allah mesut etsin..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım abicim Senden Allah razı olsun, herzaman benim önümde bir ışıktın ve şimdiki kariyerimi yakalamama sebep olan en önemli kişisin.Evlilik konusundada seni geçmek istemezdim ama sen illada 30 yaş diyosun..kusura bakma ben ozamana kadar bekleyemedim :)Sana sonsuz saylarımı sunuyorum...